- موضوع پاورپوینت: پاورپوینت شرح شغل و شرایط احراز شغل
- تعداد اسلاید 17
- حجم فایل: 235 کیلوبایت
- قیمت: 35,000 تومان
- دارای فهرست مطالب
- دارای تصاویر با کیفیت و متناسب با موضوع
- قابل ویرایش
- قالب زیبا و متناسب با موضوع
- مطالب دسته بندی شده و اولویت بندی شده
- فونت زیبا و خوانا
- ذکر منابع و لینک دهی به منابع استفاده شده
خلاصه ای از مطالب شرح داده شده در پاورپوینت شرح شغل و شرایط احراز شغل
استخدام و جذب نیروهای جدید کار راحتی نیست و جزئیات زیادی دارد. یکی از سختیهای آن، یافتن شخص مناسب برای جایگاه شغلی است. ممکن است برای یک موقعیت بسیار ساده، یک متخصص خبره استخدام کنیم و یا برعکس، برای یک کار تخصصی، یک نیروی مبتدی جذب نماییم. انتخاب فرد مناسب و سپردن وظایف به او، از حساسترین و مهمترین کارهایی است که باید بهعنوان مدیر یا سرپرست بخش منابع انسانی انجام دهید که یکی از راههای انجام آن، احراز شغل است.
هر شغل با توجه به رتبه و حساسیت آن در سازمان، به مجموعهای از پیشنیازها نیاز دارد و باید فردی برای برعهده گرفتن این شغل انتخاب شود که دارای این پیشنیازها بوده و در واقع تسلط کافی بر آنها داشته باشد.
احراز شغل معمولا شرح جنبههای مختلف شغل همچون تحصیلات، تجربه کاری، تجربه مدیریتی و سایر موارد مشابه را در بر میگیرد و به نیروهای مدیریتی یا منابع انسانی کمک میکند که افراد مناسب را به سازمان جذب کرده و یا به نیروهای فعلی با توجه به عملکردشان در سازمان، ترفیع دهند.